2013. december 12., csütörtök

Péter tollából....

Hello,

Mivel több barátunk szerette volna tudni, hogyan éljük meg a hidegebb napokat, így készítettem egy kis videofilmet, hogy adjak egy kis képet a dologról.

Természetesen a legjobb a mi életünkben a Nap, a nap ereje hiszen ma is 17 celsius van és süt a nap.

Ennek ellenére vannak felhős napok amikor bizony jól jön a plusz meleg.

Én valaha mindig nagyon befűtöttem a házban, és nagyon szerettem a meleget.

Ma már a kalandélet során kicsit lejjebb adtam, és még nem bántam meg.

Kérlek benneteket, hogy segítsetek nekem azzal, hogy elmondjátok, hogy mi érdekel még benneteket a műszaki megoldások területén.

Ne felejtsetek el csatlakozni a youtube videó csatornánkhoz, mert megígérem, hogy még nagyon sok hasznos kis videót fogok készíteni.


Íme a rövid videó:


Kis bemutató a mécses-cserépkályháról

Olyan meleget ad, mintha cserépkályhának támaszkodna az ember.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése